CTNL
Actualmente non ten instalado ou necesita actualizar o plugin Flash Player necesario para visualizar
correctamente esta web
pode descargalo na siguiente dirección.
Obtener Flash
Listaxe de persoas admitidas, en .pdf
PRESENTACIÓN
A finalidade desta actividade formativa é dotármonos de estratexias e ferramentas para mellorar a comunicación do traballo de normalización da lingua, tanto facendo uso dos medios de comunicación convencionais como creando medios propios.
OBXECTIVOS
- Comprender a realidade dos medios de comunicación en Galicia
- Entender os conceptos de cultura e identidade corporativa
- Entender o funcionamento dos departamentos de comunicación institucional
- Deseñar plans estratéxicos de comunicación para institucións locais
- Adaptar a comunicación aos distintos públicos de interese
- Desenvolver habilidades para a relación cos medios de comunicación
- Entender os procesos de contratación de publicidade
- Optimizar a capacidade de xestión dos medios dixitais propios dos SNL
- Desenvolver habilidades para crear contidos de interese para os medios dixitais
- Capacitar para crear un social media plan
- Comprender os resultados das estratexias implementadas
CONTIDOS
O curso combinará contidos teóricos con exercicios e actividades prácticas, todo adaptado á realidade do traballo de normalización da lingua, especialmente en SNL. Os contidos distribúense en tres bloques temáticos:
I. Conceptos básicos sobre estratexias de comunicación
1.1. Comunicación e medios
1.1.1. Conceptos básicos para a creación de estratexias de comunicación
1.1.2. Panorama xeral dos medios de comunicación en Galicia
1.2. Comunicación e institucións
1.2.1. Cultura corporativa e estratexia política
1.2.2. Identidade corporativa: marketing, branding e outros conceptos
1.2.3. Comunicación interna e externa
1.2.4. Funcionamento dos departamentos de comunicación
1.3. Plans estratéxicos de comunicación
1.3.1. O procedemento estratéxico: técnicas e deseño
1.3.2. Elementos básicos da estratexia: obxectivos e posicionamento
1.3.3. O públicos de interese
1.3.4. A axenda estratéxica
II. Estratexias de comunicación convencionais
2.1. Os medios gañados
2.1.1. A relación cos medios de comunicación
2.1.2. Ferramentas de comunicación
2.2. Os medios pagados
2.2.1. A xestión da publicidade
2.2.2. Ferramentas de comunicación
III. Estratexias de comunicación dixitais
3.1 Comunicación en contornas dixitais
3.1.1. Dinamización e xestión de plataformas
3.1.2. Viralización
3.2. Estratexias de contidos (branded content e brand journalism)
3.3. Social media plan e community manager
3.4. Monitorización e medición de resultados
As actividades prácticas incluirán:
- tarefas de análise sobre a situación comunicativa dos SNL, sobre a audiencia e o seguimento de medios locais, sobre a identidade corporativa, sobre o paso da nota de prensa á información…
- exercicios de deseño e elaboración de ferramentas comunicativas: mapas de públicos, plans estratéxicos e de acción, notas de prensa, publicacións en redes sociais, accións coordinadas de comunicación…
DOCENTE
Emma Torres Romay, profesora titular de Estratexia Publicitaria na Universidade de Vigo e doutora en Comunicación Audiovisual e Publicidade pola mesma universidade.
Ten tamén experiencia profesional na Radio Galega e nos gabinetes de prensa da Consellería de Xustiza e da Universidade de Vigo.
PERSOAS DESTINATARIAS
- Técnicos/as de servizos de normalización lingüística (SNL)
- Traballadores/as de empresas, asociacións e outras entidades relacionadas coa normalización da lingua
- Persoas interesadas en traballar pola normalización da lingua
Límite de prazas: 25.
CALENDARIO
-Prazo de solicitude de participación: desde o 05/19/2020 até o 16/10/2020, a través do formulario habilitado ao final desta información
- Publicación da listaxe de persoas admitidas: 17/10/2020
- Prazo para facer o ingreso de matrícula: do 18/10/2020 até o 20/10/2020
- Desenvolvemento do curso: 22, 23, 29 e 30 de outubro e 5 e 6 de novembro de 2020.
- Horario: de 9.00 a 11.00 h
DURACIÓN TOTAL
14 horas (12 de conexión síncrona e 2 de traballo persoal)
FORMATO DO CURSO
O curso desenvolverase en liña a través da sala virtual da docente no Campus Remoto da Universidade de Vigo:
https://campusremotouvigo.gal/
O alumnado recibirá unha ligazón e un contrasinal para acceder á sala virtual e participar no curso. A sala conta cun cartafol de arquivos e sala de videoconferencia. O uso da sala de videoconferencias é sinxelo e intuitivo e permite intervir por escrito ou mediante a voz.
Necesidades técnicas para participar no curso:
- Equipo informático con navegador e software flash actualizados
- Altofalantes, cámara e micro.
- Conexión estable a Internet e con certa largura de banda.
PREZO
- Para socias/os da CTNL: 25 euros
- Para estudantes, bolseiras/os e desempregadas/os non socios/as: 40 euros
- Para non socias/os da CTNL: 75 euros
INSCRICIÓNS
A través do formulario que estará habilitado para o efecto ao final desta información do 05/10/2020 até o 16/10/2020. Aviso: só se habilitará o formulario durante o prazo de inscrición.
Dado que o número de prazas é limitado, respectarase a orde de inscrición con preferencia para os/as socios/as da CTNL.
Non se debe pagar a cota de inscrición até que non se publique a listaxe de persoas admitidas.
As persoas admitidas deben ingresar o importe da matrícula na conta da CTNL en Abanca número ES18-2080-0377-04-3040004060, indicando o seu nome completo e mais o concepto “Curso comunicación”.
Se unha persoa está na listaxe de admisión e non vai participar no curso, debe comunicalo por teléfono ou correo electrónico o máis axiña posíbel, para así podermos incorporar, con suficiente antelación, a seguinte persoa da listaxe de agarda.
ORGANIZA
-Coordinadora de Traballadores/as de Normalización da Lingua (CTNL)
COLABORAN
- Universidade de Vigo
- Secretaría Xeral de Política Lingüística da Consellería de Cultura, Educación e Universidade
+info: info@ctnl.gal | 629 571 950
NOTA SOBRE O FORMULARIO: DESPOIS DE CUBRIR O FORMULARIO, DEBES VALIDAR A INSCRICIÓN PREMENDO NA LIGAZÓN DE VALIDACIÓN QUE CHE CHEGARÁ AO CORREO ELECTRÓNICO QUE INDIQUES. A INSCRICIÓN NON CONSTARÁ ATÉ QUE PREMAS NESA LIGAZÓN NO TEU CORREO ELECTRÓNICO