11-05-2023O Concello de Vigo convoca a praza de xefe/a de normalización lingüística
O
Concello de Vigo publicou no BOP do 11 de maio de 2023 a
convocatoria, para a cobertura temporal mediante comisión de servizos, da praza de xefe/a de normalización lingüística. A convocatoria está aberta a outras administracións.
Prazo para presentar solicitudes:
5 días hábiles.
O
Concello de Vigo publicou no
BOP do 11 de maio de 2023 a convocatoria aberta a outras administracións para a
provisión con carácter temporal e urxente en comisión de servizos do posto de xefe/a de normalización lingüística.
Características da praza• denominación: xefe/a de normalización lingüística
• relación de emprego: funcionario/a
• referencia do posto: código 2250101
• subgrupo de titulación: A1
• nivel de CD: 26
• nivel de CE: 660
• importe anual do CE: 24.314,08 euros
• tipo: singularizado
• escala: AE
• subescala: TS
• titulación requirida: grao en estudos de galego e español en lingua e literatura galegas, en galego-portugués ou licenciaturas equivalentes, ou calquera outro grao ou licenciatura da Área de coñecemento de humanidades ou ciencias sociais e xurídicas segundo o espazo MECES, sempre que se estea en posesión do certificado de lingua galega do nivel 5 (Celga 5)
• Formación específica: Celga 5
• FP: concurso.
Requisitos das persoas aspirantesAs persoas solicitantes deberán ter a condición de
funcionario/a de carreira e reunir os requisitos establecidos para o desempeño do posto de traballo, nos termos da normativa vixente e segundo a vixente
relación de postos de traballo do Concello de Vigo (publicada no BOP de Pontevedra do 30 de setembro de 2022).
Solicitudes e prazoAs persoas aspirantes deberán presentar a solicitude na
sede electrónica do Concello de Vigo, durante un
prazo de 5 días hábiles desde o día seguinte ao de publicación do anuncio da convocatoria no BOP, é dicir,
entre o 12 e o 19 de maio.
Documentación necesariaCoas solicitudes deberán achegarse, ademais das certificacións e documentos xustificativos dos requisitos esixidos na convocatoria, os seguintes documentos:
• Certificación expedida pola Administración de procedencia acreditativa de que a persoa aspirante é funcionaria de carreira e reúne os requisitos establecidos para o desempeño do posto de traballo, nos termos da normativa vixente e segundo a vixente relación de postos de traballo do Concello de Vigo
• Informe favorable da Administración de orixe co compromiso de autorización da comisión de servizos do empregado/a público/a.
• Currículo que conteña unha relación individualizada dos méritos, formación e traxectoria profesional que se aleguen.
• Declaración responsable de que non foi separado/a mediante expediente disciplinario do servizo de calquera das administracións públicas ou dos órganos constitucionais o estatutarios das comunidades autónomas, nin que ten inhabilitación absoluta ou especial para empregos ou cargos públicos por resolución xudicial, para o acceso ao corpo ou escala correspondente.
• Declaración responsable de posuír a capacidade funcional para o desempeño das tarefas propias do posto de traballo.
• Documentación acreditativa e relación numerada dos méritos, formación e traxectoria profesional.
* Os/As empregados/as públicos/as ao servizo do Concello de Vigo non terán que presentar a documentación que estea en poder do Concello (artigo 53 da Lei 39/2015).
Convocatoria publicada no BOP, en .pdf (BOP de Pontevedra do 11 de maio de 2023)
Información sobre este proceso no web do Concello de Vigo